Padangų profilių tipai

Padangų profiliai, arba kitaip protektoriai, skirstomi į tris grupes:

Simetrinio profilio padangos:

dažniausiai naudojamos ant lengvą masę turinčių automobilių, ir pasižymi aukštu atsparumo balu, yra pakankamai ilgaamžės, ekonomiškos bei suteikia papildomo komforto vairuojant. Šių padangų minusai: jos nėra labia jautrios atliekant posūkius bei turi pakankamai žemą atsparumą akvaplaningui. Jas galima montuoti ant bet kurio automobilio rato.

Asimetrinio profilio padangos:

daugiausiai naudojamos galingiems automobiliams, tokiems kaip daugialitražiai sedanai ar sportiniai automobiliai. Šių padangų sieninės dalys yra lankstesnės, todėl prasčiau atlaiko smūgius, yra atsparesnės akvaplaningui, stabilesnės ir tylesnės nei simetrinės padangos, bet yra brangesnės ir turi trumpesnį tarnavimo laiką. Šios padangos turi būti montuojamos ant atitinkamos automobilio pusės, todėl turi specialų žymėjimą, nurodantį taisyklingą montavimo kryptį.

Kryptinio profilio padangos:

tai išimtinai sportiniams automobiliams pritaikytos padangos, pasižyminčios puikiomis valdymo savybėmis, geru sukibimu ant šlapios kelio dangos ar sniego, aukštu atsparumu akvaplaningui bei yra patikimos važiuojant dideliu greičiu. Deja, šios padangos nesuteikia ekonomijos, turi minkštas sieneles, dėl ko tampa neatspariomis smūgiams bei greičiau susidėvi nei kito tipo padangos. Kryptinio profilio padangos turi specialų žymėjimą, padedantį suprasti kaip jas reikia montuoti, o sukeisti šias padangas galima tik iš priekio į galą ir atvirkščiai.